Telefonowanie: od słuchawki do celu

Program szkolenia pozwala na przećwiczenie umiejętności wykorzystania telefonu jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi zdobywania przydatnych informacji oraz przygotowanie odpowiedniego gruntu pod sprzedaż lub spotkanie z klientem. Po niezbędnej dawce informacji o technikach prowadzenia rozmowy telefonicznej w ściśle zdefiniowanym celu, uczestnicy szkolenia poddani są analizie własnych stylów komunikacji. Po identyfikacji słabych i mocnych stron następuje seria ćwiczeń praktycznych, które pozwalają na udoskonalenie umiejętności, takich jak: pokonywanie tzw. „strażników” w celu dotarcia do osób decyzyjnych, wykorzystanie pytań otwartych, zamkniętych i podsumowań, przedstawianie korzyści produktów/ usług zamiast ich cech i dopasowanie ich do oczekiwań klienta.

Metoda:
  • wykład (20% czasu szkolenia) i ćwiczenia + feedback (80%)
Adresaci:
  • handlowcy, konsultanci, telemarketerzy, telesprzedawcy i wszystkie osoby prowadzące rozmowy telefoniczne z klientami i partnerami
Liczba godzin:
  • wersja podstawowa: 1 dzień szkoleniowy (6 godzin)
  • wersja podstawowa skrócona: 3 godz.
  • wersja zaawansowana: 2 dni szkoleniowe (6+6 godz.)