Milion chwil prawdy: telefoniczna obsługa klienta

Program szkolenia ma na celu przygotowanie uczestników do prowadzenia (lub udoskonalenia) profesjonalnych rozmów telefonicznych i korespondencji w ramach wykonywania zadań z zakresu obowiązków pracowników działu obsługi klienta. Uczestnicy poznają zasady skutecznej komunikacji przez telefon, kontroli prowadzonej rozmowy, uzyskiwania niezbędnych danych oraz przekazywania klientom informacji zwrotnej w odpowiedniej formie. Liczne scenki (ang. role-plays) sprawiają, że podczas szkolenia udaje się wykreować sytuacje znane z codziennej pracy, co pozwala na udoskonalenie skutecznych sposobów porozumiewania się z tzw. „trudnymi” klientami. Szkolenie opiera się na autorskiej koncepcji „miliona chwil prawdy”.

Metoda:
  • wykład (20% czasu szkolenia) i ćwiczenia + feedback (80%)
Adresaci:
  • obecni i przyszli pracownicy działów obsługi klienta, infolinii i recepcji.
Liczba godzin:
  • wersja podstawowa: 1 dzień szkoleniowy (6 godzin)
  • wersja podstawowa skrócona: 3 godz.
  • wersja zaawansowana: 2 dni szkoleniowe (6+6 godz.)