Podstawy negocjacji

Szkolenie „Podstawy negocjacji” opiera się na licznych scenkach (ang. role-plays) opartych na faktycznie prowadzonych negocjacjach przez uczestników szkolenia. Program pozwala na wypracowanie i udoskonalenie kluczowych umiejętności, takich jak:

  1. Identyfikacja sytuacji biznesowych charakteryzujących się najwyższym prawdopodobieństwem udanych negocjacji.
  2. Wybór odpowiednich strategii i taktyk negocjacyjnych.
  3. Wypracowanie relacji pomiędzy uczestnikami rozmów negocjacyjnych.
  4. Wspólne określenie zakresu realnej wartości przedmiotu negocjacji.
  5. Metody pokonywania impasu.
  6. Techniki domknięcia i zatwierdzenia wynegocjowanych ustaleń.

Uczestnicy programu szczegółowo analizują wszystkie cztery stadia negocjacji (przygotowanie, prezentacje stanowisk, droga do porozumienia, domknięcie i zatwierdzenie) i oceniają swoje postępy. Szkolenie może zostać zarejestrowane na płycie DVD, co pozwoli uczestnikom na autonomiczną ocenę swoich zachowań.

Metoda:
  • wykład (20%), scenki (30%), analiza i feedback (50%)
Adresaci:
  • managerowie, kierownicy i dyrektorzy, specjaliści ds. zakupów, Key Account Managerowie, handlowcy
Liczba godzin:
  • wersja podstawowa: 1 dzień szkoleniowy (6 godzin)
  • wersja podstawowa skrócona: 3 godz.
  • wersja rozbudowana: 2 dni szkoleniowe (6+6 godz.)