Wizyta czy wizytacja – przygotowanie do coachingu

Coaching służy wspieraniu rozwoju kompetencji handlowców i zacieśnieniu zawodowych więzów między podwładnymi a przełożonym. Podczas wspólnego dnia wizytowego przełożonemu udaje się zaobserwować zarówno zalety pracownika, jak i obszary wymagające udoskonalenia. Szkolenie służy wyrobieniu wśród przełożonych odpowiednich nawyków menadżerskich (element wyjątkowo przydatny dla nowo mianowanych menadżerów, którzy muszą zarządzać swoimi dotychczasowymi współpracownikami).

Główny nacisk szkolenia położono na odpowiednie przygotowanie do wizyty coachingowej. Kolejnym równie ważnym celem dyskutowanym podczas szkolenia jest umiejętność wypracowania korelacji pomiędzy celami coachingu a celami umieszczonymi na liście rocznych zadań pracownika.

Program szkolenia uwzględnia również szereg zagadnień związanych z coachingiem, takich jak manipulacja planami, błędy popełniane przez przełożonych, niewłaściwy dobór spotkań biznesowych itp.

Metoda:
  • wykład (50% czasu szkolenia) i ćwiczenia + feedback (50%)
Adresaci:
  • kierownicy, managerowie, dyrektorzy; pracownicy działów Human Resources
Liczba godzin:
  • wersja podstawowa: 1 dzień szkoleniowy (6 godzin)
  • wersja podstawowa skrócona: 3 godz.
  • wersja zaawansowana: 2 dni szkoleniowe (6+6 godz.) i samodzielne przygotowanie 2-3 planów coachingowych