Wiem, do kogo mówię: analiza profilu publiczności

Największym wrogiem prezentera jest rutyna. Jeśli objawia się zastosowaniem identycznego tła w różnych prezentacjach – to jeszcze można wybaczyć. Ale jeśli zdarzy się nam wykorzystywać identyczną prezentację dla różnych grup odbiorców – czas nieco bardziej krytycznym okiem spojrzeć na swój modus operandi. W pierwszej części szkolenie ukazuje, jak ważny jest związek pomiędzy osobami wysłuchującymi prezentacji a jej treścią, formą i stylem przekazu. O sukcesie prezentacji decyduje nie tylko jej graficzna forma, klarowność przekazu i emploi osoby prezentera, ale również wiedza o gustach i oczekiwaniach odbiorców. Szkolenie pozwoli na zapewnienie każdej prezentacji lepszego odbioru dzięki m.in.:

  1. wykorzystaniu informacji z kwestionariuszy formalnych i badań nieformalnych,
  2. adaptacji do publiczności,
  3. analizie psychologicznego profilu publiczności.
Metoda:
  • wykład (10% czasu szkolenia) i ćwiczenia + feedback (90%)
Adresaci:
  • konsultanci, trenerzy, managerowie, dyrektorzy
Liczba godzin:
  • wersja podstawowa: 1 dzień szkoleniowy (6 godzin)
  • wersja zaawansowana: 2 dni szkoleniowe (6+6 godz.) i samodzielne przygotowanie analiz